Пропускане към основното съдържание

Младежки размисли


ОДК
Знаете ли какво означават тези три букви.Това е Общинския детски комплекс.Родителите ни изиграха много голяма роля за ориентирането към него.Ние сме група юноши и девойки,които знаят как да прекарат това динамично време и къде?В училището едно,в кафенето и дискотеката е друго.В комплекса е готино,защото тука се срещаме връстници от целия град.Има много форми ,в които можеш да се включиш по желание си.Това става в свободното ни време след като сме си научили уроците.Ние сме поколение с много информация и еднообразието в кафетата и дискотеките ни задушава.Ето защо идваме тук в комплекса където има :народни хора,модерен балет,танци на народите,изобразително изкуство и много други форми.Всеки избира това,което желае и му е приятно .Ние осъзнаваме вече,че не сме малките деца ,които водеха и вземаха родителите.Осъзнаваме ,че тук е място където пораснахме,поумняхме,научихме се на всичко,дисциплина и особенно създаващото се приятелство.Ние сме танцьори на народни танци.Страшен колектив сме.Тук няма наши и ваши,има труд,труд и дисциплина,който не издържи сам се отказва. Разбира се имаме и готини ръководители-наши приятели.Е по някога ни навикват,но това е допустимо при нашите луди и буйни глави. Тренираме 2-3часа и макар да ние трудно много,на нас е хубаво и се чувстваме щастливи.Нашия труд и на тези които са преди нас,а те са хиляди е възнаграден с много купи,медали и други трофей които красят нашия комплекс.Изнасяме много концерти в града,ходим на фестивали в страната и чужбина.Не всички деца в днешно време могат да посетят други страни.Ние ходим.Скоро се върнахме от Франция,където участвахме в три фестивала. В Париж видяхме Айфеловата кула,катедралата Нотр Дам де Париж,Площад Конкорд,Триумфалната арка,булевард Шанз-Елизе, площад Шарл дьо Гол и др. Много интересно беше,когато се намерихме пред кулата и се стъписахме.Да ли да се изкачим на тази височина.Страха отстъпи пред любопитството,красотата и страхотната гледка. Въпреки дългия път и умора,ние се върнахме щастливи и богати духовно.Много готини случки има при нас,но това другия път.
Разкажете за вашия комплекс. Ние сме от гр.Пазарджик.Споделете някоя интересна форма,разкажете за вашия младежки живот.Интересите ,знанията и младежкия ентусиазъм напират,нека не ги пропиляваме! Очакваме!

Коментари

Популярни публикации от този блог

СТЕРИЛИЗИРАНЕ НА КОНСЕРВИ - бакла и бамя

Бакла натюрел Подбира се прясна млада бакла,на която зърната едва са се очертали.Баклата се преработва същия ден ,в който е набрана .Престоялата бакла бързо увяхва и почернява.Консервира се цяла ,като се отрязват само двата края на чушките.Измива се в обилна вода и се попарва във вряща подсолена на вкус вода до омекване.Изстудява се в студена вода и се нарежда плътно в буркани.Залива се с гореща вода подсолена на вкус.Бурканите се затварят и се стерилизират 80 минути. Бамя натюрел За стерилизиране се подбира млада дребна бамя,в която още няма образувани семена.Бере се в плитки съдове,защото лесно се загрява и почернява.Бамята трябва да се преработи още същия ден след набирането и.Почиства се само горната втвърдена част на чушките,като се изрязва конусообразно,за да не се открият каналчетата на семенниците,от които излиза лигав сок.Изчистената бамя се пуска в съд със студена вода.Измива се и се попарва 2-3 минути до слабо омекване във вряща ,подсолена на вкус вода ,към която се прибавя

НЕ ДЪЛБАЙ С ДЛЕТОТО ТЪНКО

Виж, отново китна пролет е дошла, вишната отново пак е цъфнала. Ти със друга, аз със други, тъй живеем ний. С тази песен аз те моля, чуй, върни се ти. Не дълбай с длетото тънко моето сърце, остави таз рана нек да зарасте. Само бръчки по челата ще ни спомнят, знай, че обичахме се нявга - ти и аз без край. А портрета от стената само ме следи и във радост и утеха все след мен върви. Знам, че друга ти обичаш, но щастлив не си. С тази песен аз те моля, чуй, върни се ти. източник:стари градски песни

АХ ПРОСТИ МИ ,ОЙ ДУШИЦЕ

Ах ,прости ми ,ой душице, ако съм те наскърбил. Не отвръщай красно лице , щом не съм ти вече мил . С верна клетва ме измами и сълзи на очи, тъй спечели любовта ми , най подир ме намрази. Ще изплача на звездите - на тез нежни светила- мойте мъки жаловити и нечути телила. Сбогом,мила,сбогом драга , аз отивам на далеч, там,где птичките не пеят, там,где любов не цари. Неделен поздрав с една стара градска песен. източник:Стари градски песни