Пропускане към основното съдържание

Днес е 7 ноември – Денят на Великата Октомврийска Социалистическа Революция!

Днес влизам в нета и гледам датата 7 ноември,казвам си а бе днес нямаше ли някакъв празник. И за да разбера отварям сайта на вестник "Труд", и там и в другите сайтове на медийната група нищо не пишеше.За това написах в чичко Гугъл 7 ноември и само в този новинарски сайт прочетох ,че днес е  годишнина от Октомврийската революция в Русия.Брей голяма амнезия ги хванала родните вестници,"Труд" навремето бълваше хвалебствени статии още преди празника ,а сега нищо. И понеже това е един от най светлите празници за  господа - другарите днешните политици и бизнесмени  и въобще така нареченият елит на нацията ,които май са забравили,че ако не беше тази революция нямаше да има 9 септември 44 г,  или може би  тайно ще го празнуват с водка, и  до като си пият водката да слушат  този клип и си спомнят за времето когато бяха по трибуните и ни махаха на нас балъците, които марширувахме и викахме  "Да живее КПСС ".




А за младите които не знаят каква е тази революция :"Октомврийската революция - нещото, дето е причина за загиването на милиони хора и върна развитието на света с половин век.... "

А пък на десети ноември ще честваме една нежна революция ,която превърна   България в държава от третия свят.

Коментари

  1. Викаш да си бяхме седели в късен комунизъм като Северна Корея? Щото без 10 ноември май това беше алтернативата.

    ОтговорИзтриване
  2. То и в Китай е комунизъм, защо така услужливо го пропускате? а е първата реална икономика в света.

    ОтговорИзтриване
  3. 10 ноември не може да бъде алтернатива ,защото това си беше един вътрешнопартиен преврат в БКП.А и в България тогава кой да прави революция,като истинската опозиция беше изтребена.Най лошото е ,че всички тези които тогава тъпчеха народа сега са най големите демократи.А да ли трябва да е комунизъм или капитализъм времето показа ,че не е важен строя, а тези които са начело на държавата.

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар

Популярни публикации от този блог

СТЕРИЛИЗИРАНЕ НА КОНСЕРВИ - бакла и бамя

Бакла натюрел Подбира се прясна млада бакла,на която зърната едва са се очертали.Баклата се преработва същия ден ,в който е набрана .Престоялата бакла бързо увяхва и почернява.Консервира се цяла ,като се отрязват само двата края на чушките.Измива се в обилна вода и се попарва във вряща подсолена на вкус вода до омекване.Изстудява се в студена вода и се нарежда плътно в буркани.Залива се с гореща вода подсолена на вкус.Бурканите се затварят и се стерилизират 80 минути. Бамя натюрел За стерилизиране се подбира млада дребна бамя,в която още няма образувани семена.Бере се в плитки съдове,защото лесно се загрява и почернява.Бамята трябва да се преработи още същия ден след набирането и.Почиства се само горната втвърдена част на чушките,като се изрязва конусообразно,за да не се открият каналчетата на семенниците,от които излиза лигав сок.Изчистената бамя се пуска в съд със студена вода.Измива се и се попарва 2-3 минути до слабо омекване във вряща ,подсолена на вкус вода ,към която се прибавя

НЕ ДЪЛБАЙ С ДЛЕТОТО ТЪНКО

Виж, отново китна пролет е дошла, вишната отново пак е цъфнала. Ти със друга, аз със други, тъй живеем ний. С тази песен аз те моля, чуй, върни се ти. Не дълбай с длетото тънко моето сърце, остави таз рана нек да зарасте. Само бръчки по челата ще ни спомнят, знай, че обичахме се нявга - ти и аз без край. А портрета от стената само ме следи и във радост и утеха все след мен върви. Знам, че друга ти обичаш, но щастлив не си. С тази песен аз те моля, чуй, върни се ти. източник:стари градски песни

АХ ПРОСТИ МИ ,ОЙ ДУШИЦЕ

Ах ,прости ми ,ой душице, ако съм те наскърбил. Не отвръщай красно лице , щом не съм ти вече мил . С верна клетва ме измами и сълзи на очи, тъй спечели любовта ми , най подир ме намрази. Ще изплача на звездите - на тез нежни светила- мойте мъки жаловити и нечути телила. Сбогом,мила,сбогом драга , аз отивам на далеч, там,где птичките не пеят, там,где любов не цари. Неделен поздрав с една стара градска песен. източник:Стари градски песни