Пропускане към основното съдържание

ТЕЛЕКАБЕЛ АД-Пазарджик нарушават ли ми договора !

Днес отидох в офиса на ТЕЛЕКАБЕЛ АД-Пазарджик да си платя пакета услуги
по договора, който имам с тях.При сключването на договора помолих служителя,
така да направи договора ,че да си плащам услугата на крайно число на месеца.
Той ми каза няма проблем и в анекса към  договора не беше упомената дата на плащане.
Какво беше учудването ми когато днес отидох да плащам. Пакета услуга по договора
ми е 35 лева,а служителката ми поиска 36,38 лева,защото съм закъснял с плащането.
Обясних и , че имам нов договор където не е указано датата на плащане.Но служителката
ми отговори :Важи датата на първия сключен договор ,която автоматично се прехвърля
за следващата година и не могла да се смени.Абе всичко автоматично става в тази държава,
цени,договори и заплатите, и пенсиите и тях автоматично замразиха.
От всичко това излиза , че пакетите услуги са зарибяване на клиенти.
Не съм платил пакета понеже смятам ,че  ТЕЛЕКАБЕЛ АД-Пазарджик нарушават
договора .
Тук долу е част от анекса на договора ми .













Снимката е малко неясна ,но се вижда че няма никаква фиксирана дата.
Какво е вашето мнение прав ли съм или крив.

Коментари

  1. ми като не ти е изгодно не плащай въобще и се огледай за друг доставчик.

    ОтговорИзтриване
  2. услугата на телекабел е отвратително лоша или изобщо няма интернет като ги ивикаш това са хора некомпетентни немогат да установят каква е повредата и започват да те убеждават че твоят компютър не е в ред едвали не за хвърляне нагодят нещо временно докъто са на адреса и като си тръгнат след половин един час всичко започва отново и така хем си плащаш хем нямаш интернет

    ОтговорИзтриване
  3. Кое е високото качество ? Вече цял месец ме разиграват като пионка – плащам за високоскоростен интернет, а получавам такъв със скорост около 3-4Мb! Ако не могат или не знаят как да си отстранят проблемите – поне да бъдат честни ! Това е последния ми договор с тях !

    ОтговорИзтриване
  4. Положението при всички потребители на тая услуга май е все едно и също.Единственото е че доставчика редовно си получава таксата която сами сме си избрали.В договора има само задължения за потребителя,а доставчика винаги е прав.От дълго време всичко докоментирам и скоро ще предявя претенций каъ доставчика.Другото което исках да кажа е че телефона за връзка с техниците есвързан с теллефоннен секретар.Единствено той се обажда.Обратна връзка ако вобще се получи,то тя е най-малко след ден или вобще няма такъва.

    ОтговорИзтриване
  5. телекабел не са коректни и не заслужават клиентите си

    ОтговорИзтриване
  6. Интернета на Телекабел софтуерно и хардуерно е изграден под всякаква критика. Това е най слабия доставчик в цяла България който съм ползвал. Много лесно може да сканираш цялата мрежа и да свалиш Mac адреси на всички абонати. Нямат никакви защити, никакво качество просто са едно Голямо НИЩО!

    ОтговорИзтриване
  7. кажете ми друг доставчик за Званичево.

    ОтговорИзтриване
  8. Съгласна съм със всичка казано за Телекабел просто се подиграват със свойте клиенти. Никаква връзка с техницити единствено с телефонния секретар може да се свържеш. Лошо качество на интернет, цифрова и кабелна и се чудя къде са тези комисии за защита на потребителит, защо се позволява потъпкване на правата на потребителите

    ОтговорИзтриване
  9. Аз се оплаках от тях в кзп ,направиха проверка и ми дойде отговор ,ме всичко е изрядно .. реших ,че аз не съм наред ,не Телекабел😂

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар

Популярни публикации от този блог

СТЕРИЛИЗИРАНЕ НА КОНСЕРВИ - бакла и бамя

Бакла натюрел Подбира се прясна млада бакла,на която зърната едва са се очертали.Баклата се преработва същия ден ,в който е набрана .Престоялата бакла бързо увяхва и почернява.Консервира се цяла ,като се отрязват само двата края на чушките.Измива се в обилна вода и се попарва във вряща подсолена на вкус вода до омекване.Изстудява се в студена вода и се нарежда плътно в буркани.Залива се с гореща вода подсолена на вкус.Бурканите се затварят и се стерилизират 80 минути. Бамя натюрел За стерилизиране се подбира млада дребна бамя,в която още няма образувани семена.Бере се в плитки съдове,защото лесно се загрява и почернява.Бамята трябва да се преработи още същия ден след набирането и.Почиства се само горната втвърдена част на чушките,като се изрязва конусообразно,за да не се открият каналчетата на семенниците,от които излиза лигав сок.Изчистената бамя се пуска в съд със студена вода.Измива се и се попарва 2-3 минути до слабо омекване във вряща ,подсолена на вкус вода ,към която се прибавя

НЕ ДЪЛБАЙ С ДЛЕТОТО ТЪНКО

Виж, отново китна пролет е дошла, вишната отново пак е цъфнала. Ти със друга, аз със други, тъй живеем ний. С тази песен аз те моля, чуй, върни се ти. Не дълбай с длетото тънко моето сърце, остави таз рана нек да зарасте. Само бръчки по челата ще ни спомнят, знай, че обичахме се нявга - ти и аз без край. А портрета от стената само ме следи и във радост и утеха все след мен върви. Знам, че друга ти обичаш, но щастлив не си. С тази песен аз те моля, чуй, върни се ти. източник:стари градски песни

АХ ПРОСТИ МИ ,ОЙ ДУШИЦЕ

Ах ,прости ми ,ой душице, ако съм те наскърбил. Не отвръщай красно лице , щом не съм ти вече мил . С верна клетва ме измами и сълзи на очи, тъй спечели любовта ми , най подир ме намрази. Ще изплача на звездите - на тез нежни светила- мойте мъки жаловити и нечути телила. Сбогом,мила,сбогом драга , аз отивам на далеч, там,где птичките не пеят, там,где любов не цари. Неделен поздрав с една стара градска песен. източник:Стари градски песни