Пропускане към основното съдържание

ТЕЛЕКАБЕЛ АД-Пазарджик са рекетьори

Защо мисля така .
Бях написал подробно какво ми издекламираха в офиса на фирмата
по проблема с договора ми с тях описан в предната ми публикация ,
но се отказах да го публикувам ,защото няма никакъв смисъл .
Защото днес ме принудиха да си платя увеличената такса иначе от
утре нямаше да имам интернет ,а това си е чист рекет.
Защото ние обикновените граждани на България всеки ден се
блъскаме в една стена на корупция, беззаконие,чиновническо високомерие
и бездушие.
Защото една прослойка на нашето уж демократично общество си създаде
правила и закони угодни само за тях.

И понеже не съм първа младост се отказах да разбивам тази стена ,
седнах пих една студена вода ,пуснах си любимата ми група Deep Purple 


и както винаги в моя живот гледам напред па какво му дойде.

Коментари

  1. Навсякъде са така:( Обикновения потребител се третира само като дойна крава. Аз разкарах един доставчик, но за съжаление в малък град май нямам повече варианти.

    ОтговорИзтриване
  2. В Пазарджик са доста операторите ,но самия служител ме подлъга да си продължа договора ,а нали знаеш старото един път се лъже ,догодина
    сменям оператора.

    ОтговорИзтриване
  3. Владимир е прав, адаш. В малкия ни град телекабел са почти монополисти. Когато те привличат за клиент са повече от коректни и многообещаващи. Номерът с продължаване на договора е взаимстван от мобилните. Желая успех в търсене на "по-истинския" оператор!

    ОтговорИзтриване
  4. Уважаеми господине, моля да ни информирате официално за случая , като подадете писмено възражение или се обадите на тел:034/919999 , като поискате да ви свържат с Ани Малинова-маркетинг мениджър. Уверявам ви, че нямаме практика да ощетяваме клиентите си, а още по-малко да ги рекетираме!

    ОтговорИзтриване
  5. "Уважаеми господине, моля да ни информирате официално за случая , като подадете писмено възражение или се обадите на тел:034/919999 , като поискате да ви свържат с Ани Малинова-маркетинг мениджър. Уверявам ви, че нямаме практика да ощетяваме клиентите си, а още по-малко да ги рекетираме!" - прочетете си договора, който сключвате за предлаганите услуги. Изцяло е в полза на Телекабел. Има глоби за клиента от две минимални заплати за щяло и нещяло. И никакви такива за вас. Именно рекетьори сте вие! След месец се отказвам от услугите им!

    ОтговорИзтриване
  6. Кое е високото качество ? Вече цял месец ме разиграват като пионка – плащам за високоскоростен интернет, а получавам такъв със скорост около 3-4Мb! Ако не могат или не знаят как да си отстранят проблемите – поне да бъдат честни ! Това е последния ми договор с тях !

    ОтговорИзтриване
  7. Mnogo lo6o ka4estvo na cifrovata televizia postoiano ima kodirani programi za koito sam platil.Dokoga 6te prodalgavat tezi neka4estveni uslugi za koito zapla6tame.Az sa6to mislia da ne podnoviavam dogovora si

    ОтговорИзтриване
  8. Dokato ne kupite ka4estveni priemnici za cifrovata televizia a ne tezi kitaiski menteta dosta abonati 6te se otkagat ot va6ite uslugi

    ОтговорИзтриване
  9. V interes na istinata Telekabel sa nai-korektniia dostavchik v Pazardzik. Az lichno sam polzval Sitilan I Bulsatkom (sega sa edno) , no raznoobrazieto na cifrovite kanali i poddrazkata na Telekabel e na daleche po- visoko nivo. I mezdo drugoto ne e imalo nesto za koeto da im se obadia i da ne se otzovat.

    ОтговорИзтриване
  10. Аз съм била и техен служител,а сега съм просто техен клиент,не мога да кажа че са монополисти тук в нашия град,но преподписах договора си може би защото ми писна от техници с кални обувки и кабели,но пък съм и доволна от качеството на нета и телевизията,най-вече от това че нета не спира на всяка минута както при някой др. Единственото за което може би не е никак лошо да се замислят са цените на предлаганите услуги в пакет,на другите доставчици са сравнително по евтини,все пак сме в криза,за някой е непосилно да плащат по 35 лв. месечно за и-нет и цифра....

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар

Популярни публикации от този блог

СТЕРИЛИЗИРАНЕ НА КОНСЕРВИ - бакла и бамя

Бакла натюрел Подбира се прясна млада бакла,на която зърната едва са се очертали.Баклата се преработва същия ден ,в който е набрана .Престоялата бакла бързо увяхва и почернява.Консервира се цяла ,като се отрязват само двата края на чушките.Измива се в обилна вода и се попарва във вряща подсолена на вкус вода до омекване.Изстудява се в студена вода и се нарежда плътно в буркани.Залива се с гореща вода подсолена на вкус.Бурканите се затварят и се стерилизират 80 минути. Бамя натюрел За стерилизиране се подбира млада дребна бамя,в която още няма образувани семена.Бере се в плитки съдове,защото лесно се загрява и почернява.Бамята трябва да се преработи още същия ден след набирането и.Почиства се само горната втвърдена част на чушките,като се изрязва конусообразно,за да не се открият каналчетата на семенниците,от които излиза лигав сок.Изчистената бамя се пуска в съд със студена вода.Измива се и се попарва 2-3 минути до слабо омекване във вряща ,подсолена на вкус вода ,към която се прибавя

АХ ПРОСТИ МИ ,ОЙ ДУШИЦЕ

Ах ,прости ми ,ой душице, ако съм те наскърбил. Не отвръщай красно лице , щом не съм ти вече мил . С верна клетва ме измами и сълзи на очи, тъй спечели любовта ми , най подир ме намрази. Ще изплача на звездите - на тез нежни светила- мойте мъки жаловити и нечути телила. Сбогом,мила,сбогом драга , аз отивам на далеч, там,где птичките не пеят, там,где любов не цари. Неделен поздрав с една стара градска песен. източник:Стари градски песни

Дървена кабелна макара за маса - мебелни идеи

Вероятно сте ги виждали много пъти и може би сте си мислели, че те изглеждат странно и недодялано, но все пак макарите за кабела могат да бъдат открити най-вече в  търговци на едро, предприемачи, или дори на Ebay. Те лесно могат да бъдат рециклирани или променяно тяхното предназначение. Ако имате нужда от градинска дървена маса, можете да я направите от палети или можете да помислите за по-прост начин, чрез използване на кабелната макара. Както  палетите, така и кабелни макари биха могли да се използват като масички за кафе в задния двор или странични маси за употреба на закрито. Вижте тези страхотни дървени идеи за използване на кабелната макара за маса и други дървени мебели за градината!